» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Instagram testuje ukryte hasztagi i geofencing 27.09.2018 Jedna z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych może wkrótce przejść rewolucję. Firma rozważa m.in. wprowadzenie hasztagów, które będą niewidzialne dla odbiorców, ale w dalszym ciągu indeksowane w systemie. Przewiduje się także zakładanie blokad regionalnych dla postów.
Jane Manchung Wong, badaczka aplikacji, zauważyła, że niektórzy użytkownicy Instagrama otrzymali dostęp do funkcji testowych. Wygląda na to, że firma planuje zrobić porządek z hasztagami. Po pierwsze chodzi tu o opcję wybierania hasztagów z listy. Do tej pory należało je ręcznie wpisywać, co przy publikacji kilku postów dziennie było bardzo męczące. Druga zmiana jest jednak o wiele ciekawsza. Firma planuje wprowadzić możliwość ukrycia hasztagów użytych w poście – byłby by one widoczne jedynie dla właściciela konta, a nie innych użytkowników. Z jednej strony taki ruch byłby jedną z najbardziej znaczących zmian w aplikacji – w końcu to dzięki Instagramowi hasztagi stały się tak popularne i są niejako utożsamiane właśnie z tym medium społecznościowym. Z drugiej strony jednak nagromadzenie hasztagów w jednym poście wygląda niekiedy tak, jakby błagało się o uwagę jak największej grupy osób. Instagram zyskałby w ten sposób na przejrzystości. Kolejną testowaną opcją, kierowaną bardziej do kont firmowych niż indywidualnych jest geofencing, czyli możliwość zakładania blokad regionalnych. Chodzi tutaj o ograniczanie wyświetleń postów w tych państwach, w których zdaniem użytkownika nie powinien się on pojawiać. Przyda się to np. przy prowadzeniu kampanii marketingowych obowiązujących w jednym lub kilku krajach. Niestety nie wiadomo kiedy i czy w ogóle opisywane tu rozwiązania trafią do wszystkich użytkowników aplikacji. Z Instagramu korzysta już ponad 1 miliard użytkowników. W ciągu ostatniego roku przybyło mu 200 milionów kont. Z aplikacji korzysta 63% amerykańskich nastolatków. Średnio przeciętny użytkownik spędza w tym medium 53 minuty dziennie. Źródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |