Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Instagram testuje ukryte hasztagi i geofencing

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Instagram testuje ukryte hasztagi i geofencing
wstecz

27.09.2018

Instagram testuje ukryte hasztagi i geofencing

Jedna z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych może wkrótce przejść rewolucję. Firma rozważa m.in. wprowadzenie hasztagów, które będą niewidzialne dla odbiorców, ale w dalszym ciągu indeksowane w systemie. Przewiduje się także zakładanie blokad regionalnych dla postów.

Jane Manchung Wong, badaczka aplikacji, zauważyła, że niektórzy użytkownicy Instagrama otrzymali dostęp do funkcji testowych. Wygląda na to, że firma planuje zrobić porządek z hasztagami. Po pierwsze chodzi tu o opcję wybierania hasztagów z listy. Do tej pory należało je ręcznie wpisywać, co przy publikacji kilku postów dziennie było bardzo męczące. Druga zmiana jest jednak o wiele ciekawsza. Firma planuje wprowadzić możliwość ukrycia hasztagów użytych w poście – byłby by one widoczne jedynie dla właściciela konta, a nie innych użytkowników.

Z jednej strony taki ruch byłby jedną z najbardziej znaczących zmian w aplikacji – w końcu to dzięki Instagramowi hasztagi stały się tak popularne i są niejako utożsamiane właśnie z tym medium społecznościowym. Z drugiej strony jednak nagromadzenie hasztagów w jednym poście wygląda niekiedy tak, jakby błagało się o uwagę jak największej grupy osób. Instagram zyskałby w ten sposób na przejrzystości.

Kolejną testowaną opcją, kierowaną bardziej do kont firmowych niż indywidualnych jest geofencing, czyli możliwość zakładania blokad regionalnych. Chodzi tutaj o ograniczanie wyświetleń postów w tych państwach, w których zdaniem użytkownika nie powinien się on pojawiać. Przyda się to np. przy prowadzeniu kampanii marketingowych obowiązujących w jednym lub kilku krajach. Niestety nie wiadomo kiedy i czy w ogóle opisywane tu rozwiązania trafią do wszystkich użytkowników aplikacji.

Z Instagramu korzysta już ponad 1 miliard użytkowników. W ciągu ostatniego roku przybyło mu 200 milionów kont. Z aplikacji korzysta 63% amerykańskich nastolatków. Średnio przeciętny użytkownik spędza w tym medium 53 minuty dziennie.

Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: