» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Instagram coraz mocniej stawia na wideo 31.03.2016 Druga z sieci społecznościowych firmy Facebook koncentruje się głównie na mobilnej fotografii. Jakiś czas temu umożliwiła ona umieszczanie krótkich klipów wideo, a teraz zapowiada znaczące zredukowanie ograniczeń ich dotyczących.
Jak twierdzi Instagram, według jego badań internauci zwiększyli czas poświęcany na oglądanie klipów wideo o 40 procent w przeciągu ostatnich sześciu miesięcy. A że to usługa jest dla internautów a nie internauci dla usługi, należąca do Facebooka sieć społecznościowa postanowiła znacząco rozluźnić limit na długość klipów wideo do 60 sekund. Zmiany już są wprowadzane w życie i mają być wdrożone u wszystkich „w nadchodzących miesiącach”. Najpóźniej mają być uwzględnione w aplikacji dla Windows 10. Źródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |