Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Gwarancja Shield Plus od OCZ

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Gwarancja Shield Plus od OCZ
wstecz

13.10.2014

Gwarancja Shield Plus od OCZ

Firma OCZ jest tak pewna jakości swoich nowych produktów, jakimi są dyski Arc100 i Radeon, że postanowiła dać swoim klientom gwarancję Shield Plus. Gwarancja ta ma na celu ograniczenie czasu realizacji zgłoszenia RMA oraz przerzucenie kosztów logistycznych na producenta. Klient końcowy (użytkownik) sam zgłasza problem przez stronę internetową producenta, nie musząc przy tym nawet wysyłać skanu dowodu zakupu. Gwarancja jest identyfikowana przez OCZ na podstawie numeru seryjnego. Jeśli w trakcie trwania gwarancji zostanie stwierdzona usterka, produkt natychmiast zostanie wymieniony na nowy.
Widok:

Brak produktów w tym widoku
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: