Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Google+ ma problemy w rywalizacji z Facebookiem

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Google+ ma problemy w rywalizacji z Facebookiem
wstecz

06.12.2011

Google+ ma problemy w rywalizacji z Facebookiem

Trudno spodziewać się, by serwis społecznościowy Google+ nagle zdetronizował Facebook, ale wydaje się, że stracił on swoją dynamikę, a wynikać to może z nieprzemyślanych decyzji Google. Jednym z problemów serwisu jest to, że generuje on 1 000 razy mniej odesłań do innych stron niż Facebook, co nie wygląda korzystnie dla firm chcących używać go jako narzędzia marketingowego.

Google+ wystartowało w czerwcu, w sierpniu miało już 25 mln użytkowników, a w październiku Larry Page podał, że liczba ta wzrosła do 40 mln. Początkowo większość recenzentów była zgodna, iż serwis jest doskonałą odpowiedzią na Facebooka i pod wieloma względami jest od niego bardziej funkcjonalny. Ten zapał jednak opadł, a szum wokół Google+ nieco ucichł.

Błąd, który wytykany jest Google to zbyt późne wprowadzenie pewnych podstawowych funkcji lub całkowity ich brak. Dopiero niedawno serwis oddał do użytku Strony Google+ przeznaczone do celów biznesowych. Oprócz tego, Google+ nie pozwala na wielu administratorów konta, a statystyki to funkcja, która dopiero się pojawi. Nie ma także kilku innych przydatnych opcji.

Oprócz tych problemów, albo z ich powodu, Google+ generuje 1 000 razy mniej odesłań do innych stron niż Facebook. Dane z serwisu NetMarketshare.com pokazują, że serwis ten z miesiąca na miesiąc ma ich coraz mniej, a ich liczba jest o wiele niższa niż na Facebooku. Google+ generuje 0,00064 proc. wszystkich przekierowań w internecie, a Facebook 0,66186.

Tworzenie ruchu w internecie nie musi być jedynym wyznacznikiem sukcesu serwisu, ale wskazuje na zaangażowanie jego użytkowników i zachęca firmy do korzystania z serwisu jako platformy marketingowej, czyli zakładania kont i kupowania reklam. Google ma ciągle wielkie plany, co do swojego serwisu społecznościowego i może stopniowo integrować z nim wszystkie swoje usługi, co już powoli się dzieje. Zobaczymy, co z tego wyniknie.

ŹRÓDŁO: pcworld.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: