Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Google zmienia swój algorytm wyszukiwania!

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Google zmienia swój algorytm wyszukiwania!
wstecz

28.05.2014

Google zmienia swój algorytm wyszukiwania!

Zgodnie z zapowiedziami, o których pisaliśmy kilka miesięcy temu, Google znowu zmienia swój algorytm wyszukiwania. Panda 4.0 wprowadza dwie, bardzo istotne zmiany.

Z pierwszej z pewnością ucieszą się małe i średnie firmy, które dzięki nowemu algorytmowi mają mieć o wiele łatwiej, jeśli chodzi o przebicie się w wynikach wyszukiwania. Kończy się monopol gigantów. Ma to związek z drugą zmianą: nowy algorytm Google'a będzie oceniał zawartość stron "tak jak człowiek". Oznacza to, że najważniejszym kryterium, jeśli chodzi o wyniki wyszukiwania będzie ich zgodność z wpisanym przez użytkownika zapytaniem.

Nowy algorytm to odpowiedź na słabą jakość treści na stronach, które pokazują się jako pierwsze wyniki wyszukiwania w Google. Słaba jakość treści oznacza, że została ona wygenerowana przez synonimizatory treści, skopiowana ręcznie, bądź po prostu taką, która nie wnosi nic wartościowego. Nowy algorytm Google'a ma wystrzegać się takich stron, zachowując się przy tym bardziej jak człowiek.

Jest o wiele za wcześnie, aby stwierdzić, czy nowy algorytm jest lepszy, czy gorszy. Jednak pierwsze skutki jego działania już teraz możliwe są do zaobserwowania. Najbardziej oberwało się serwisowi Ebay, którego podstrony prezentujące poszczególne produkty prawie zawsze trafiały na początkowe strony wyszukiwania. Teraz Google kompletnie pomija podstrony Ebay. Takie zagranie spowoduje, że większe serwisy znacznie "chętniej" będą kupować reklamy u giganta.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: