Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Google zawiera ugodę z Federalną Komisją Handlu

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Google zawiera ugodę z Federalną Komisją Handlu
wstecz

07.01.2013

Google zawiera ugodę z Federalną Komisją Handlu

Federalna Komisja Handlu (FTC) ogłosiła, że Google, na mocy zawartej z nią ugody, zgodził się zmienić praktyki biznesowe wobec swoich konkurentów.

Ugoda zakłada, że Google nie będzie próbował zablokować sprzedaży produktów konkurencji, które są podejrzane o stosowanie należących do niego patentów, pod warunkiem, że patenty te są niezbędne do bycia zgodnym z rynkowymi standardami i objęte umową FRAND. Ma jednak prawo do sądzenia się o należne zapłaty w sądzie, a ów sąd może też zdecydować, po orzeczeniu winy, o zablokowaniu sprzedaży. Należy więc rozróżnić bycie podejrzanym o, a faktycznym naruszeniu patentów.

Google musi też udostępnić publiczne API do usług AdWords, by pozwolić reklamodawcom na łatwe przenoszenie swoich kampanii reklamowych do innych, niż Google, firm.

FTC nie zgodziła się za to z zarzutem o nielegalne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania swoich usług nad konkurencyjnymi. W praktyce oznacza to, że produkty, których twórcy opłacili ich obecność w takich usługach, jak Google Shopping, dalej będą pozycjonowane wyżej, niż reszta.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: