» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Google będzie blokowało reklamy kryptowalut 15.03.2018 Koncern nie pozwoli promować zarówno kryptowalut jak i przedsięwzięć ICO. W serwisach Google nie zobaczymy też porad finansowych, które mogą zmylić użytkowników sieci. Nowe zasady wejdą w życie w czerwcu.
Pomimo, że obrót kryptowalutami nie jest zakazany, ich popularność często wykorzystują oszuści. Do promocji piramid finansowych pokroju BitConnect wykorzystuje się reklamy i kanały społecznościowe. Niestety, fałszywe informacje łatwiej przebijają się w internecie niż ostrzeżenia przed zagrożeniami. Schemat zawsze jest podobny – osoby, które stoją za piramidą finansową pozostają anonimowe. Coraz częściej jednak oszuści płacą wpływowym YouTuberom, aby promowali konkretne kryptowalutowe przedsięwzięcia. Decyzja Google jest kolejną w ostatnim czasie podjętą przez duży koncern o zakazie promocji kryptowalut. Wcześniej na taki krok zdecydowała się administracja Facebooka. Mimo to, wiele osób stara się oszukać algorytmy za pomocą literówek i innych sztuczek. Google jednak twierdzi, że ich systemy są uodpornione na tego typu zagrywki i od czerwca będą z całą stanowczością wprowadzać w życie nowe zasady. Technologia łańcuchów blokowych (blockchain) jest dopiero we wczesnej fazie rozwoju. Z tego powodu wszelkiego rodzaju inwestycje w start-upy oparte na niej może wiązać się z dużym ryzykiem utraty zainwestowanych pieniędzy. Oszuści swoje działania opierają często na działaniach marketingowych. Ostatnio do promocji szemranych interesów zaczynają zatrudniać nawet gwiazdy kina. Niedawno pisaliśmy w CHIP-ie, że popularny gwiazdor filmów akcji, Steven Seagal, został twarzą piramidy finansowej, która chce skorzystać na popularności bitcoina. Jeśli ktoś w internecie twierdzi, że sprzedaje „nowego bitcoina”, albo „lepsze ethereum”, warto zastanowić się dwa razy przed wyłożeniem pieniędzy. Zwłaszcza, jeśli w reklamie pojawia się gwarancja szybkiego i łatwego, a na dodatek bezpiecznego zysku. Pamiętajmy, że kryptowalutowe inwestycje nie różnią się od inwestowania w jakąkolwiek inną technologię i nikt nie jest w stanie zagwarantować, że pieniądze włożone w taki biznes przyniosą zyski. Źródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |