Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Fortnite jest dla nas większą konkurencją niż HBO

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Fortnite jest dla nas większą konkurencją niż HBO
wstecz

21.01.2019

Fortnite jest dla nas większą konkurencją niż HBO

Netflix przewidywał, że ostatni kwartał ubiegłego roku przyciągnie ok. 7,6 mln nowych użytkowników, tymczasem okazało się, że z serwisu skorzystało aż 8,8 mln nowych subskrybentów. Wyniki finansowe nie spełniły jednak oczekiwań.

Firma opublikowała kwartalny raport finansowy. Zdecydowanie amerykański serwis VOD ma powody do radości, przynajmniej jeśli chodzi o liczbę nowych użytkowników. W USA przybyło ich 1,53 mln, a na pozostałych rynkach 7,31 mln. W sumie Netflix ma już 139 milionów aktywnych użytkowników. Dla porównania HBO Now, czyli wariant usługi VOD odseparowany od umów z sieciami kablowymi w lutym 2018 roku miał tylko 5 mln użytkowników (nowsze dane nie są znane). Dlatego nic dziwnego, że Netflix nie traktuje HBO poważnie i porównuje swoją popularność do gry e-sportowej przyciągającej ponad 200 mln graczy niż innych usługodawców VOD.

– Rywalizujemy (i bardziej odstajemy) od „Fortnite” niż od HBO. Gdy w październiku YouTube przestał działać na kilka minut odnotowaliśmy nasze wyświetlenia i rejestracje nowych użytkowników gwałtownie podskoczyły. Nie koncentrujemy się ani na Disney+ ani na Amazonie, lecz na tym, by poprawić jakość doświadczeń naszych abonentów.

W ostatnim kwartale Netflix osiągnął przychód w wysokości 4,19 mld dolarów, a zatem mniej niż oczekiwane 4,21 mld dolarów. Platforma nie powinna jednak marudzić, ponieważ przychód z raportowanego okresu okazał się o 28% wyższy niż przed rokiem. Spółka inwestuje jednak kolosalne kwoty w nowe seriale i marketing, dlatego zysk netto nie jest zbyt imponujący – wyniósł jedynie 134 mln dolarów za ostatni kwartał (1,2 mld w skali roku). To niedużo biorąc pod uwagę zadłużenie spółki, które w ciągu roku wzrosło z 6,5 mld dolarów do 10,4 mld dolarów.

Dlatego Netflix będzie podnosił opłaty abonamentowe – na początku tylko w USA, ale niewykluczone, że później podwyżki dotkną też kolejne rynki.

Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: