Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/FB wprowadzi opłaty za Instant Articles

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

FB wprowadzi opłaty za Instant Articles
wstecz

25.07.2017

FB wprowadzi opłaty za Instant Articles

Wydawcy i twórcy treści publikujący m.in. za pośrednictwem Facebooka będą mogli blokować darmowy dostęp do swoich artykułów umieszczonych w Sieci Zuckerberga. Dostęp do nich otrzymają wyłącznie osoby, które zdecydują się na uiszczenie opłaty subskrypcyjnej. Testy nowego mechanizmu rozpoczną się najprawdopodobniej w październiku.

Instant Articles wkrótce dostępny przez paywall? Instant Articles to oferowana przez Facebooka platforma, w ramach której wydawcy treści mogą publikować swoje artykuły bezpośrednio na Facebooku. Aktualnie artykuły publikowane w ten sposób są dostępne bezpłatnie, jednak Facebook planuje to zmienić. Za kilka miesięcy społecznościowy gigant wprowadzi dostęp do wybranych treści jedynie dla subskrybentów.

Od strony praktycznej będzie to realizowane w następujący sposób: wydawcy treści wykorzystujący Facebooka jako kanał dystrybucji własnych publikacji będą mogli zablokować dostęp do wybranych tytułów. Ich treść będą mogli udostępnić wyłącznie użytkownikom, którzy zarejestrują się jako płatni subskrybenci. Mechanizm rejestracji zostanie oddelegowany konkretnym wydawcom zainteresowanym tą formą publikacji. Wydawcy będą mogli udostępnić bezpłatnie pewną pulę artykułów. Po ich przeczytaniu dostęp do dalszych będzie wymagał wniesienia opłaty, podobnie jak w przypadku dziś istniejących wydawców korzystających z paywalla.

Testy nowej funkcji rozpoczną się w październiku br. Za wprowadzeniem paywalla do Facebooka lobbowało wielu wydawców treści publikowanych na Facebooku. Dokładniejsze szczegóły dotyczące funkcjonalności opracowywanego mechanizmu subskrypcji, czy detale dotyczące tego jak będzie wyglądało ewentualne rozliczanie pomiędzy wydawcami a Facebookiem pozostają póki co niewiadomą.


Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: