Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Facebook znowu popełnił błąd, udostępniając dane

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Facebook znowu popełnił błąd, udostępniając dane
wstecz

25.06.2018

Facebook znowu popełnił błąd, udostępniając dane

Serwis wysłał osobom testującym aplikacje raporty przeznaczone dla ich właścicieli i programistów. Statystyki zawierają średnią liczbę użytkowników, liczbę nowych użytkowników, którzy pojawili się w ciągu tygodnia i dane o wyświetleniach.

Według Facebooka, poszkodowani są deweloperzy 3 procent aplikacji korzystających z Facebook Analytics. Portal podaje, że z narzędzia analitycznego korzysta ponad milion aplikacji, stron i botów. Serwis wysyła co tydzień raporty na temat działania aplikacji. Powinny one trafiać jedynie do ich właścicieli oraz wskazanych administratorów, analityków i projektantów. Tym razem jednak przez przypadek statystyki dostali zwykli użytkownicy, którzy byli testerami. Facebook po odkryciu pomyłki rozpoczął wysyłanie wiadomości do poszkodowanych. Poza opisem błędu administracja portalu uspokaja, że osoby nieuprawnione nie otrzymały dostępu do panelu administracyjnego.

To nie pierwszy przypadek, kiedy serwis społecznościowy nieopatrznie ujawnia dane biznesowe swoich klientów. W 2014 roku Facebook wysłał informacje na temat kampanii reklamowych niewłaściwym osobom. Były tam nazwy firm i koszt zamówionych reklam. Z kolei w 2016 dane użytkowników portalu zostały wykorzystane bez ich wiedzy przez firmę Cambridge Analytica, która wspierała kampanię prezydencką Donalda Trumpa.


Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: