Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Facebook zamyka stoiska prezentujące Oculus Rifta

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Facebook zamyka stoiska prezentujące Oculus Rifta
wstecz

23.02.2017

Facebook zamyka stoiska prezentujące Oculus Rifta

W 500 sklepach amerykańskiej sieci Best Buy Facebook posiadał stoiska, na których prezentował Oculus Rifta. Zainteresowani mogli w tym samym miejscu kupić sprzęt. Niestety stoiska nie cieszyły się zainteresowaniem.

Facebook przeprowadza właśnie operację zamknięcia 200 z 500 stoisk w sklepach Best Buy. Pracownicy sklepu potwierdzili, że sprzęt nie cieszył się takim oczekiwaniem, jakiego można by było się spodziewać - mijały dni, kiedy żaden z klientów nie prosił o prezentację.

Rzeczniczka Oculusa powiedziała, że zamknięcia są spowodowane "zmianami sezonowymi":

- Wprowadzamy pewne zmiany sezonowe i aktualnym priorytetem jest przeprowadzanie pokazów w największych sklepach Best Buy. (...) Nadal uważamy, że najlepszą metodą na zrozumienie tego, czym jest VR jest wypróbowanie technologii na żywo. Mamy zamiar prezentować sprzęt podczas regularnych wydarzeń w różnych miejscach, nie tylko w sklepach.

Jeden z pracowników sklepu przyznał, że w wyniku błędów w oprogramowaniu dem technologicznych stworzonych z myślą o prezentacjach użytkowanie Oculusa często było niemożliwe. - "Nie naciskali nas na sprzedaż. Głównym celem było sprawienie, by ludzie po prostu mówili o Oculusie" - wyjaśnił inny pracownik ze sklepu Best Buy w Teksasie.


Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: