Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Facebook zacznie wyświetlać reklamy w Messengerze!

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Facebook zacznie wyświetlać reklamy w Messengerze!
wstecz

15.11.2016

Facebook zacznie wyświetlać reklamy w Messengerze!

Lubicie reklamy na Facebooku? Musicie lubić! W końcu Facebook poświęca tyle czasu i środków na ich udoskonalenie i wyświetlanie w coraz to nowych miejscach, że nie macie innego wyjścia, niż je lubić! Weźmy na przykład taki facebookowy komunikator...

A tak na poważnie: Facebook wpadł na całkiem sprytny pomysł. Kontaktowaliście się kiedyś z jakąś marką za pośrednictwem ich profilu na Facebooku? A konkretnie: wysyłając do tej marki wiadomość na Messengerze? Spodziewajcie się, że w tym samym oknie już wkrótce wyświetlą wam się reklamy tej marki.

To jeszcze nie koniec zmian. Kolejna dotyczy sposobu interakcji z treścią sponsorowaną. Już niedługo, jeśli na waszej tablicy wyświetli się wam jakiś post sponsorowany, będziecie mogli rozpocząć pod nim dyskusję, w której właściciel tego posta (czyli marka, która zapłaciła za swoją reklamę) bardzo chętnie weźmie udział.

Te nowe pomysły mają oczywiście na celu powiększenie zysków Facebooka, który najwięcej zarabia - rzecz jasna - na wyświetlaniu reklam. A żeby zadowolić swoich akcjonariuszy, portal wciąż musi szukać nowych miejsc, w których będzie je wyświetlał.


Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: