» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Facebook wprowadza nowy format reklamowy 03.11.2015 Facebook wprowadza pokaz slajdów – nowy, lekki format reklamy wideo stworzonej z serii zdjęć. Dzięki temu „bogate w treści” reklamy będą obecne również w sytuacjach, w których teoretycznie nie powinny się pojawić z uwagi na ograniczenia sprzętu bądź łącza internetowego.
Tradycyjne reklamy wideo mogą być dla marketerów sporym wyzwaniem, biorąc pod uwagę jak różna może być wydajność urządzeń, za pomocą których ludzie odwiedzają Facebooka, a także jakość ich połączeń z Internetem. Narzędzie do tworzenia pokazów slajdów może zostać wykorzystane do prezentacji zarówno dużych marek na rynkach rozwijających się, jak też małych przedsiębiorstw, które nie mają zasobów potrzebnych do stworzenia tradycyjnych reklam wideo. Nowy format jest elementem działań mających na celu dostosowywanie wyświetlanych treści do jakości połączenia sieciowego. Strona główna › IT w małej i średniej firmie › News › Facebook wprowadza nowy format reklamowy By wideoreklamy mogli oglądać nawet ci, co mają słabe łącza internetowe. Facebook wprowadza nowy format reklamowy Facebook wprowadza pokaz slajdów – nowy, lekki format reklamy wideo stworzonej z serii zdjęć. Dzięki temu „bogate w treści” reklamy będą obecne również w sytuacjach, w których teoretycznie nie powinny się pojawić z uwagi na ograniczenia sprzętu bądź łącza internetowego. Tradycyjne reklamy wideo mogą być dla marketerów sporym wyzwaniem, biorąc pod uwagę jak różna może być wydajność urządzeń, za pomocą których ludzie odwiedzają Facebooka, a także jakość ich połączeń z Internetem. Narzędzie do tworzenia pokazów slajdów może zostać wykorzystane do prezentacji zarówno dużych marek na rynkach rozwijających się, jak też małych przedsiębiorstw, które nie mają zasobów potrzebnych do stworzenia tradycyjnych reklam wideo. Nowy format jest elementem działań mających na celu dostosowywanie wyświetlanych treści do jakości połączenia sieciowego. Oto najważniejsze zalety nowego formatu:
Pokaz slajdów został już sprawdzony w praktyce:
Źródło: chip.pl
|
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |