Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Facebook wprowadza nowy format reklamowy

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Facebook wprowadza nowy format reklamowy
wstecz

03.11.2015

Facebook wprowadza nowy format reklamowy

Facebook wprowadza pokaz slajdów – nowy, lekki format reklamy wideo stworzonej z serii zdjęć. Dzięki temu „bogate w treści” reklamy będą obecne również w sytuacjach, w których teoretycznie nie powinny się pojawić z uwagi na ograniczenia sprzętu bądź łącza internetowego.

Tradycyjne reklamy wideo mogą być dla marketerów sporym wyzwaniem, biorąc pod uwagę jak różna może być wydajność urządzeń, za pomocą których ludzie odwiedzają Facebooka, a także jakość ich połączeń z Internetem. Narzędzie do tworzenia pokazów slajdów może zostać wykorzystane do prezentacji zarówno dużych marek na rynkach rozwijających się, jak też małych przedsiębiorstw, które nie mają zasobów potrzebnych do stworzenia tradycyjnych reklam wideo. Nowy format jest elementem działań mających na celu dostosowywanie wyświetlanych treści do jakości połączenia sieciowego.

Strona główna › IT w małej i średniej firmie › News › Facebook wprowadza nowy format reklamowy By wideoreklamy mogli oglądać nawet ci, co mają słabe łącza internetowe. Facebook wprowadza nowy format reklamowy Facebook wprowadza pokaz slajdów – nowy, lekki format reklamy wideo stworzonej z serii zdjęć. Dzięki temu „bogate w treści” reklamy będą obecne również w sytuacjach, w których teoretycznie nie powinny się pojawić z uwagi na ograniczenia sprzętu bądź łącza internetowego.

Tradycyjne reklamy wideo mogą być dla marketerów sporym wyzwaniem, biorąc pod uwagę jak różna może być wydajność urządzeń, za pomocą których ludzie odwiedzają Facebooka, a także jakość ich połączeń z Internetem. Narzędzie do tworzenia pokazów slajdów może zostać wykorzystane do prezentacji zarówno dużych marek na rynkach rozwijających się, jak też małych przedsiębiorstw, które nie mają zasobów potrzebnych do stworzenia tradycyjnych reklam wideo. Nowy format jest elementem działań mających na celu dostosowywanie wyświetlanych treści do jakości połączenia sieciowego.

Oto najważniejsze zalety nowego formatu:
  • Możliwość stworzenia angażujących materiałów wideo dla wszystkich przedsiębiorstw: pokaz slajdów ogranicza czas i zasoby potrzebne do wyprodukowania filmu. Przedsiębiorstwa mogą wykorzystać własne zdjęcia albo skorzystać ze zbiorów przygotowanych przez Facebooka.
  • Dotarcie do większej liczby ludzi na wszystkich typach urządzeń: mniejszy rozmiar pliku pomaga reklamodawcom w dotarciu do ludzi bez względu na typ urządzenia mobilnego i szybkość połączenia z Internetem.
  • Zmniejszone zużycie zasobów: 15 sekundowy pokaz slajdów oznacza nawet 5-krotnie mniejszy plik niż tradycyjne wideo o tej samej długości.

Pokaz slajdów został już sprawdzony w praktyce:
  • Coca Cola uruchomiła w Kenii i Nigerii kampanię wideo promującą nowy sezon programu Coke Studio Africa.
  • Aby rozszerzyć jej zasięg na osoby korzystające ze zbyt wolnego połączenia z Internetem lub słabszych telefonów, marketerzy skorzystali ze screen-shotów z klipów reklamowych, ułożyli je w odpowiednią sekwencję, dokładając tekst i stworzony w ten sposób pokaz slajdów wykorzystali na Facebooku.
  • W wyniku kampanii dotarli do 2 milionów ludzi – dwukrotnie przekraczając założony cel – i zwiększając świadomość kampanii w Kenii o 10 punktów.

Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: