Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Facebook ujawni szczegóły działania swoich algorytmów

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Facebook ujawni szczegóły działania swoich algorytmów
wstecz

05.04.2019

Facebook ujawni szczegóły działania swoich algorytmów

Portal społecznościowy Marka Zuckerberga wprowadza nową opcję "Dlaczego to widzę?" dla postów od znajomych, polubionych stron, a także grup. Funkcja będzie działała analogicznie do tej, która od 2014 roku pojawia się przy reklamach.

Po rozwinięciu menu obok wpisu (ikonka przedstawiająca trzy kropki) dowiemy się, z jakiego powodu Facebook wyświetlił daną treść. Serwis społecznościowy pokaże, co algorytm wyświetlający informacje na wirtualnej ścianie wziął pod uwagę i dlaczego uznał, że ten konkretny wpis może nas zainteresować. Będziemy mogli też prześledzić listę ostatnich reakcji, a także co łączy nas z autorem wyświetlonej wiadomości.

Podobna funkcja jest już od 5 lat dostępna w przypadku reklam. Teraz serwis postanowił ją jeszcze bardziej rozbudować. W zakładce sprawdzimy, jakie słowa kluczowe, grupy i zainteresowania sprawiły, że Facebook wyświetlił konkretną informację marketingową. Niedługo dowiemy się też czy osoba bądź firma, która wykupiła reklamę wykorzystała numer telefonu bądź e-mail, aby do nas dotrzeć, a także czy współpracowała z zewnętrznymi firmami, które pomogły uruchomić kampanię.

Facebook od ujawnienia na początku 2018 roku skandalu z firmą Cambridge Analytica stara się poprawić swój wizerunek i przywrócić wiarę użytkowników w dbanie o ich prywatność. Choć ujawniona ostatnio informacja o tym, że serwis społecznościowy przechowywał hasła użytkowników w niezaszyfrowanej formie pokazuje, że jeszcze wiele jest do poprawy.


Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: