» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Facebook ujawni szczegóły działania swoich algorytmów 05.04.2019 Portal społecznościowy Marka Zuckerberga wprowadza nową opcję "Dlaczego to widzę?" dla postów od znajomych, polubionych stron, a także grup. Funkcja będzie działała analogicznie do tej, która od 2014 roku pojawia się przy reklamach.
Po rozwinięciu menu obok wpisu (ikonka przedstawiająca trzy kropki) dowiemy się, z jakiego powodu Facebook wyświetlił daną treść. Serwis społecznościowy pokaże, co algorytm wyświetlający informacje na wirtualnej ścianie wziął pod uwagę i dlaczego uznał, że ten konkretny wpis może nas zainteresować. Będziemy mogli też prześledzić listę ostatnich reakcji, a także co łączy nas z autorem wyświetlonej wiadomości. Podobna funkcja jest już od 5 lat dostępna w przypadku reklam. Teraz serwis postanowił ją jeszcze bardziej rozbudować. W zakładce sprawdzimy, jakie słowa kluczowe, grupy i zainteresowania sprawiły, że Facebook wyświetlił konkretną informację marketingową. Niedługo dowiemy się też czy osoba bądź firma, która wykupiła reklamę wykorzystała numer telefonu bądź e-mail, aby do nas dotrzeć, a także czy współpracowała z zewnętrznymi firmami, które pomogły uruchomić kampanię. Facebook od ujawnienia na początku 2018 roku skandalu z firmą Cambridge Analytica stara się poprawić swój wizerunek i przywrócić wiarę użytkowników w dbanie o ich prywatność. Choć ujawniona ostatnio informacja o tym, że serwis społecznościowy przechowywał hasła użytkowników w niezaszyfrowanej formie pokazuje, że jeszcze wiele jest do poprawy. Źródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |