Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Facebook testuje funkcję "Kup teraz"

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Facebook testuje funkcję "Kup teraz"
wstecz

21.07.2014

Facebook testuje funkcję "Kup teraz"

Facebook poinformował, że rozpoczął testy przycisku "Buy", na razie tylko na ograniczonej grupie użytkowników biznesowych na terenie Stanów Zjednoczonych. Ale jeśli testy okażą się pomyślne...

Jest się czego bać. A przynajmniej mają się czego obawiać sklepy internetowe, począwszy od gigantów w rodzaju Amazonu, aż po nieduże firmy-krzaki z jakimś darmowym szablonem sklepowym z Wordpressa. Oczywiście na początku usługa trafiłaby na rynek amerykański, ale jeśli zyskałaby na popularności (czytaj: dokopała sklepom zarejestrowanym na terenie Stanów Zjednoczonych), to pewnie Facebook wprowadzi ją na całym świecie.

Analitycy przyznają przy tym, że charakter "medium socialnego" może okazać się ogromnym atutem kupowania właśnie za pośrednictwem Facebooka. To trochę jak zakupy w sklepie osiedlowym, w którym znamy już panią sprzedawczynię – bardziej przyjazna, swojska atmosfera, która pozytywnie wpływa na... liczbę kupowanych towarów.

Ale nie znaczy to, że to komercyjne przedsięwzięcie Facebooka skazane jest na sukces. W przeszłości bywało różnie, na przykład wprowadzane przez Facebooka wirtualne waluty cieszyły się – delikatnie rzecz ujmując – umiarkowanym powodzeniem. Poza tym jeśli Facebook sam zacznie sprzedawać produkty, może spowodować to odpłynięcie od niego reklamodawców. Straty mogą przewyższyć zyski, dlatego zarząd Facebooka stara się wchodzić na to nowe pole szczególnie ostrożnie.


Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: