Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Facebook śledzi, gdzie chodzisz na zakupy

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Facebook śledzi, gdzie chodzisz na zakupy
wstecz

25.09.2017

Facebook śledzi, gdzie chodzisz na zakupy

Facebook zaprezentował nowe narzędzia pozwalające reklamodawcom lepiej dotrzeć do klientów. Właściciele sklepów będą mogli się skontaktować za pomocą reklam z osobami, które coś u nich kupiły w stacjonarnym sklepie.

Według danych serwisu, ponad 90 procent zakupów klienci dokonują w prawdziwych sklepach. Z tego powodu portal udoskonala narzędzia dla reklamodawców. Od teraz mogą także sprawdzić, czy klienci kupili coś w ich sklepie po tym jak wyświetliła im się reklama w serwisie społecznościowym. Facebook umożliwa też ponowne dotarcie do osób, które już u nas były.

Dzięki narzędziu do monitorowania konwersji dotyczących zdarzeń offline, zaprojektujemy reklamę skierowaną do wybranego grona odbiorców. Możemy je zawęzić do tych, którzy zamówili coś telefonicznie lub kupili w sklepie po zobaczeniu reklamy. Danie takim osobom atrakcyjnego rabatu sprawi, że chętniej zaczną korzystać z naszych usług.

Facebook twierdzi, że dba o prywatność swoich użytkowników, a reklamodawcy mogą zobaczyć jedynie zanonimizowane i zagregowane dane. Klienci Facebooka już od roku mogą sprawdzać, czy użytkownicy serwisu, do których dotarła reklama, faktycznie coś w nim kupili. Śledzeni są użytkownicy, którzy włączyli w aplikacji mobilnej usługę lokalizacji.

Według serwisu społecznościowego przez ostatni rok tysiące firm skorzystało z możliwości dotarcia do osób, które akurat były w pobliżu ich sklepu, czy restauracji. Według serwisu 45% osób chodzących na zakupy bierze ze sobą telefon komórkowy. Po wprowadzeniu nowych funkcji, reklamodawcy jeszcze dokładniej sprawdzą grupę docelową do jakiej powinni kierować kampanie w internecie.


Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: