» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Facebook śledzi, gdzie chodzisz na zakupy 25.09.2017 Facebook zaprezentował nowe narzędzia pozwalające reklamodawcom lepiej dotrzeć do klientów. Właściciele sklepów będą mogli się skontaktować za pomocą reklam z osobami, które coś u nich kupiły w stacjonarnym sklepie.
Według danych serwisu, ponad 90 procent zakupów klienci dokonują w prawdziwych sklepach. Z tego powodu portal udoskonala narzędzia dla reklamodawców. Od teraz mogą także sprawdzić, czy klienci kupili coś w ich sklepie po tym jak wyświetliła im się reklama w serwisie społecznościowym. Facebook umożliwa też ponowne dotarcie do osób, które już u nas były. Dzięki narzędziu do monitorowania konwersji dotyczących zdarzeń offline, zaprojektujemy reklamę skierowaną do wybranego grona odbiorców. Możemy je zawęzić do tych, którzy zamówili coś telefonicznie lub kupili w sklepie po zobaczeniu reklamy. Danie takim osobom atrakcyjnego rabatu sprawi, że chętniej zaczną korzystać z naszych usług. Facebook twierdzi, że dba o prywatność swoich użytkowników, a reklamodawcy mogą zobaczyć jedynie zanonimizowane i zagregowane dane. Klienci Facebooka już od roku mogą sprawdzać, czy użytkownicy serwisu, do których dotarła reklama, faktycznie coś w nim kupili. Śledzeni są użytkownicy, którzy włączyli w aplikacji mobilnej usługę lokalizacji. Według serwisu społecznościowego przez ostatni rok tysiące firm skorzystało z możliwości dotarcia do osób, które akurat były w pobliżu ich sklepu, czy restauracji. Według serwisu 45% osób chodzących na zakupy bierze ze sobą telefon komórkowy. Po wprowadzeniu nowych funkcji, reklamodawcy jeszcze dokładniej sprawdzą grupę docelową do jakiej powinni kierować kampanie w internecie. Źródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |