Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Facebook pomoże uniknąć spoilerów

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Facebook pomoże uniknąć spoilerów
wstecz

02.07.2018

Facebook pomoże uniknąć spoilerów

Portal Zuckerberga testuje bardzo przydatną funkcję, która pozwoli ukryć posty zawierające wskazane przez użytkownika słowa kluczowe. Dzięki temu nie zobaczymy już informacji zdradzających zakończenie filmu czy serialu, którego jeszcze nie obejrzeliśmy albo tematów, które nas drażnią bądź nie interesują.

Media społecznościowe często zarzucają nas wiadomościami, o których niekoniecznie chcemy się dowiadywać. Pewnie nie raz jakiś niefrasobliwy znajomy opisywał swoje wrażenia z seansu filmu, którego jeszcze nie zdążyliśmy obejrzeć, zdradzając szczegóły na temat zakończenia. To samo dotyczy seriali, gier, czy książek. Spoilery potrafią popsuć wrażenia z odbioru danego dzieła i nic dziwnego, że każdy unika ich jak ognia. Użytkownicy Facebooka za pewien czas powinni być na nie bardziej odporni ponieważ serwis pracuje już nad wprowadzeniem sprytnej funkcji.

Rozwiązanie to polega na „wyciszeniu” postów zawierających określone słowa kluczowe np. „Gra o Tron”, „zakończenie”, „spoiler”. Każdy post, obojętnie czy pochodzący z kręgu naszych znajomych czy firmowych profili, zawierający wskazane frazy nie będzie wyświetlany na tablicy aktualności i w grupach przez okres 30 dni. Nie wiadomo jeszcze czy Facebook pozwoli modyfikować ten czas. Potwierdzono natomiast, że filtr nie będzie działał na reklamy to znaczy, że jeżeli zastosujemy frazę z tytułem filmu, to wszystkie reklamy go dotyczące dalej będą się pokazywały.

Póki co użytkownicy, którzy otrzymali dostęp do funkcji narzekają, że działa ona wyłącznie po wskazaniu słów w danym poście, co nie jest najbardziej efektywną metodą. W ciągu następnych tygodni Facebook jednak rozszerzy to rozwiązanie o możliwość wpisywania słów kluczowych z poziomu ustawień aplikacji. Wciąż niestety nie wiemy kiedy funkcja zostanie udostępniona globalnie.


Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: