Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Dział gier i platforma Azure napędzają wyniki Microsoftu

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Dział gier i platforma Azure napędzają wyniki Microsoftu
wstecz

31.10.2018

Dział gier i platforma Azure napędzają wyniki Microsoftu

Od lipca do końca września 2018 roku Microsoft osiągnął przychód w wysokości 29,1 mld dolarów, czyli o 19 proc. większy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Na czysto gigant zarobił 8,8 mld dolarów (34 proc. więcej).

Żaden z działów Microsoftu nie ma powodów do wstydu – wszystkie przyniosły większy przychód niż przed rokiem. Największy powód do dumy ma platforma Azure, której wyniki podskoczyły aż o 76% rok do roku. Chmurowe rozwiązania biznesowe, czyli Dynamics 365 przyniosły także o 49-procent lepsze wyniki.

Spośród produktów i usług osobistych największy skok zanotował dział gier, którego przychody podskoczyły o 44-procent. Przychody ze sprzedaży Xboxa i usług z nim związanych wzrosły o 36-procent, jednak pamiętajmy, że w tym przypadku niebagatelne znaczenie miała premiera Xboxa One X, która miała miejsce 7 listopada. Wielu graczy rok temu nie kupiło żadnej konsoli czekając na ten produkt, dlatego w tym przypadku skok dochodów może większy niż na przestrzeni innego okresu. Gigant od dłuższego czasu nie podaje ile dokładnie Xboxów udało mu się sprzedać, co może oznaczać, że w tym segmencie nie wiedzie się tak dobrze, jak sugeruje czysta statystyka. Jedyny spadek zanotowany został w liczbie abonentów opłacających XboX Live – Microsoft stracił na tym polu 2 miliony subskrybentów w porównaniu do poprzedniego kwartału br.

A co z pozostałymi produktami Microsoftu? 35-procent lepsze wyniki odnotował Office 365. Bardzo podobnie (33%) poradził sobie społecznościowy serwis LinkedIn. Więcej niż przed rokiem zarobiły także urządzenia z linii Surface (14%). Z kolei na sprzedaży licencji systemu Windows koncern zarobił jedynie 3% więcej niż rok temu.

Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: