Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Dropbox się zmienia, użytkownicy są wściekli

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Dropbox się zmienia, użytkownicy są wściekli
wstecz

24.02.2014

Dropbox się zmienia, użytkownicy są wściekli

Od 24 marca wchodzi w życie nowy regulamin korzystania z usługi Dropbox, o czym jego twórcy poinformowali na swoim blogu. Zmiany są, delikatnie rzecz ujmując, kontrowersyjne.

Najważniejszą zmianą w regulaminie Dropboxa jest „nowa metoda rozwiązywania sporów pomiędzy firmą a użytkownikami”. Ową metodą jest arbitraż, co, zdaniem Dropboxa, przyspieszy rozwiązywanie nieporozumień pomiędzy stronami. Dropbox jednak w swoim nowym regulaminie uniemożliwia wytoczenie mu pozwu zbiorowego. To nie spotkało się z przychylną reakcją wielu jego użytkowników. Uważają oni, że odebranie im prawa do rozwiązywania sporów w sądzie jest „antyamerykańskie”.

Dla równowagi. Dropbox zapewnił, że będzie bardziej transparentny jeśli chodzi o informowanie swoich użytkowników na temat nakazów sądowych, które zmuszają go do przekazania danych jego użytkowników odpowiednim służbom. Zapewnił też, że nie będzie sprzedawał informacji na temat swoich użytkowników firmom trzecim i nie wprowadzi profilowanych reklam.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: