» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Część 11 - Czy produkt ma jeszcze gwarancję 19.04.2016 Zapraszamy Państwa do śledzenia cyklicznych prezentacji pokazujących w kilku przyjaznych krokach funkcjonalności jakie ma w sobie system sprzedaży internetowej www.yamo.pl.
Liczymy, że krótkie filmiki jakie będziemy Państwu pokazywać zachęcą Was, do używania funkcjonalności, których do tej pory nie wiedzieliście jak użyć, lub nie byliście świadomi ich istnienia. Część 11 - Czy produkt ma jeszcze gwarancję Zdajemy sobie sprawę, że zdarzają się u Państwa sytuacje, gdy otrzymujecie od Klienta towar do reklamacji i potrzebujecie szybko sprawdzić czy jest on jeszcze objęty gwarancją, oraz gdzie go nabyliście. Dzięki naszej wyszukiwarce, w kilka chwil nasz system sprawdzi, czy wpisany przez Państwa numer seryjny pochodzi od produktu kupionego w naszej firmie, poinformuje czy to Państwo go nabyliście, oraz czy jest on jeszcze objęty gwarancją. Zapraszamy do obejrzenia filmu, w którym krok po kroku pokazujemy jak dokonać takiej weryfikacji. |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |