Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Pomoc/Część 11 - Czy produkt ma jeszcze gwarancję

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Część 11 - Czy produkt ma jeszcze gwarancję
wstecz

19.04.2016

Część 11 - Czy produkt ma jeszcze gwarancję

Zapraszamy Państwa do śledzenia cyklicznych prezentacji pokazujących w kilku przyjaznych krokach funkcjonalności jakie ma w sobie system sprzedaży internetowej www.yamo.pl.

Liczymy, że krótkie filmiki jakie będziemy Państwu pokazywać zachęcą Was, do używania funkcjonalności, których do tej pory nie wiedzieliście jak użyć, lub nie byliście świadomi ich istnienia.

Część 11 - Czy produkt ma jeszcze gwarancję
Zdajemy sobie sprawę, że zdarzają się u Państwa sytuacje, gdy otrzymujecie od Klienta towar do reklamacji i potrzebujecie szybko sprawdzić czy jest on jeszcze objęty gwarancją, oraz gdzie go nabyliście. Dzięki naszej wyszukiwarce, w kilka chwil nasz system sprawdzi, czy wpisany przez Państwa numer seryjny pochodzi od produktu kupionego w naszej firmie, poinformuje czy to Państwo go nabyliście, oraz czy jest on jeszcze objęty gwarancją.

Zapraszamy do obejrzenia filmu, w którym krok po kroku pokazujemy jak dokonać takiej weryfikacji.


Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: