Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Apple zaczyna działać w polskim... sądzie

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Apple zaczyna działać w polskim... sądzie
wstecz

12.09.2012

Apple zaczyna działać w polskim... sądzie

Wygląda na to, że Apple bardzo mocno przywiązało się zarówno do jabłek, jak i do literki a, o którą walczyć chce w polskim sądzie.

Zapomnijcie o batalii sądowej Apple vs. Samsung. W porównaniu z tą sytuacją, sami uznacie, że w tamtej sprawie Apple rzeczywiście miało jakieś argumenty. Ale od początku. A.pl to nazwa delikatesów internetowych, które jeszcze do niedawna prowadziła sieć Bomi. Chociaż delikatesy to zupełnie inna branża, to w końcu sprzedaje się w nich jabłka, a i nazwa jakaś taka nadzwyczaj podobna do jedynej słusznej. Apple wydaje się nie mieć żadnych zahamowań i skrupułów. Przecież to nie pierwszy raz, kiedy pozywa firmę za zbyt zbliżoną nazwę, czy logo.

Firma z Cupertino domaga się odebrania polskiej firmie prawa do używania znaku towarowego a.pl, gdyż jest on zbyt podobny do znaku firmy Apple, polskie przedsiębiorstwo wykorzystuję renomę marki Apple i wreszcie zachodzi obawa, że konsumenci pomylą delikatesy z najbogatszą firmą technologiczną świata.

A.pl jest także właścicielem serwisu fresh24.pl, który w swoim logo ma... jabłko. Zielone i nienadgryzione, ale jabłko. Być może dlatego amerykański producent postanowił pozwać polskie delikatesy. Z drugiej strony można zadać sobie pytanie, dlaczego w logo tej firmy nie pojawiła się np. mandarynka?!

To już druga skarga Apple na firmę a.pl. Pierwszą Urząd Patentowy RP odrzucił, uznając wniosek za bezzasadny. Tym razem cała sprawa może ciągnąć się latami.

Jedno jest pewne, w a.pl nigdy nie będzie można kupić iPhone'a...

ŹRÓDŁO: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: