Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Apple nie jest już najcenniejszą marką na świecie

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Apple nie jest już najcenniejszą marką na świecie
wstecz

22.05.2014

Apple nie jest już najcenniejszą marką na świecie

Pierwsze cztery miejsca wśród stu najbardziej wartościowych marek świata zajmują firmy technologiczne.

Najważniejsza informacja jest prosta – Apple zostało zdetronizowane przez Google'a. Na dodatek manewr wyprzedzania został przeprowadzony w imponującym stylu, bo wartość marki Google wzrosła (w porównaniu do zeszłorocznego raportu) aż o 40 procent, do niemal 159 miliardów dolarów. W tym samym czasie wartość marki Apple spadła o 20 procent, do ponad 147 miliardów dolarów.

Trzecie miejsce na podium zajmuje, tak jak zajmowała, firma IBM, choć wartość tej marki minimalnie się obniżyła (o 4 procent, do 107 miliardów dolarów). Natomiast sporym zaskoczeniem może być wyraźny awans Microsoftu, który wskoczył na czwarte miejsce (z zeszłorocznego siódmego). Wiązało się to też ze wzrostem wartości marki o 29 procent – do ponad 90 miliardów dolarów.

Nie dziwi fakt, że zarówno w pierwszej dziesiątce, jak i w całej pierwszej setce dominują firmy technologiczne, przetykane tylko wyjątkami w rodzaju McDonalda czy Malboro. Ale nawet w obrębie firm technologicznych obserwować możemy prawdziwe niespodzianki. Chyba największą jest wysokie, bo 14. miejsce chińskiego portalu Tancent. W Polsce wiele osób nawet o nim słyszało, ale jest to największy chiński portal internetowy. Dla porównania, wartość marki Facebook dała jej 21 miejsce w tym zestawieniu.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: