Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Akcja marketingowa Amazonu przyczyną korków

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Akcja marketingowa Amazonu przyczyną korków
wstecz

19.08.2019

Akcja marketingowa Amazonu przyczyną korków

Komediowy serial "Wspaniała pani Maisel" otrzymał 20 nominacji do nagród Emmy. Z tej okazji Amazon postanowił przeprowadzić nietypową promocję w Los Angeles. Na jeden dzień ceny lokalnych usług i towarów znacząco potaniały.

„Wspaniała pani Maisel” to komedio-dramat, który rozgrywa się w Ameryce lat 50. Opowiada on historię Miriam, która wiedzie perfekcyjne życie do czasu, gdy jej mąż postanawia odejść do innej kobiety. Wtedy, przez przypadek, bohaterka odkrywa swój talent do stand-upu. Akcja marketingowa Amazonu przeniosła mieszkańców Los Angeles na jeden dzień w przeszłość. Około 30 partnerów – m.in. kawiarni, salonów fryzjerskich, kin i hoteli obniżyło ceny produktów do takich, jakie obowiązywały w połowie ubiegłego wieku.

Do współpracy przyłączyła się także sieć stacji benzynowych Chevron, która obniżyła cenę jednego galonu benzyny do zaledwie 30 centów. Dla porównania normalna cena w USA to ok. 2,92 dolary. Amazon nie spodziewał się, że jego akcja marketingowa zakorkuje ulice miasta. Problem był na tyle poważny, że zainterweniowała policja – promocja została tymczasowo zdjęta. Wznowiono ją dopiero, gdy Amazon pomógł lepiej zorganizować kolejki.

To nie pierwsza taka akcja marketingowa Amazonu. W 2018 roku firma połączyła siły z Carnegie Deli, by zaoferować kanapki ze zniżką w Nowym Jorku, tuż przed premierą drugiego sezonu serialu. Poza 20 nominacjami Emmy „Wspaniała Pani Maisel” zdobyła już kilka Złotych Globów m.in. za najlepszy serial komediowy 2017 roku i najlepszą aktorkę komediową w 2018 i 2019 roku.

Serwisy VOD prześcigają się w coraz bardziej śmiałych pomysłach na promocję własnych seriali. Z oryginalnych kampanii marketingowych znany jest chociażby Netflix. W 2018 wystawił on na targach CES fikcyjną firmę z serialu „Modyfikowany węgiel”, a w 2017 roku zdołał nabrać Australijczyków na kampanię polityczną Franka Underwooda, bohatera „House of Cards”.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: