» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Akcja marketingowa Amazonu przyczyną korków 19.08.2019 Komediowy serial "Wspaniała pani Maisel" otrzymał 20 nominacji do nagród Emmy. Z tej okazji Amazon postanowił przeprowadzić nietypową promocję w Los Angeles. Na jeden dzień ceny lokalnych usług i towarów znacząco potaniały.
„Wspaniała pani Maisel” to komedio-dramat, który rozgrywa się w Ameryce lat 50. Opowiada on historię Miriam, która wiedzie perfekcyjne życie do czasu, gdy jej mąż postanawia odejść do innej kobiety. Wtedy, przez przypadek, bohaterka odkrywa swój talent do stand-upu. Akcja marketingowa Amazonu przeniosła mieszkańców Los Angeles na jeden dzień w przeszłość. Około 30 partnerów – m.in. kawiarni, salonów fryzjerskich, kin i hoteli obniżyło ceny produktów do takich, jakie obowiązywały w połowie ubiegłego wieku. Do współpracy przyłączyła się także sieć stacji benzynowych Chevron, która obniżyła cenę jednego galonu benzyny do zaledwie 30 centów. Dla porównania normalna cena w USA to ok. 2,92 dolary. Amazon nie spodziewał się, że jego akcja marketingowa zakorkuje ulice miasta. Problem był na tyle poważny, że zainterweniowała policja – promocja została tymczasowo zdjęta. Wznowiono ją dopiero, gdy Amazon pomógł lepiej zorganizować kolejki. To nie pierwsza taka akcja marketingowa Amazonu. W 2018 roku firma połączyła siły z Carnegie Deli, by zaoferować kanapki ze zniżką w Nowym Jorku, tuż przed premierą drugiego sezonu serialu. Poza 20 nominacjami Emmy „Wspaniała Pani Maisel” zdobyła już kilka Złotych Globów m.in. za najlepszy serial komediowy 2017 roku i najlepszą aktorkę komediową w 2018 i 2019 roku. Serwisy VOD prześcigają się w coraz bardziej śmiałych pomysłach na promocję własnych seriali. Z oryginalnych kampanii marketingowych znany jest chociażby Netflix. W 2018 wystawił on na targach CES fikcyjną firmę z serialu „Modyfikowany węgiel”, a w 2017 roku zdołał nabrać Australijczyków na kampanię polityczną Franka Underwooda, bohatera „House of Cards”. Źródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |