Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/AdBlock Plus zacznie sprzedawać... reklamy!

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

AdBlock Plus zacznie sprzedawać... reklamy!
wstecz

14.09.2016

AdBlock Plus zacznie sprzedawać... reklamy!

Kojarzycie może program Acceptable Ads prowadzony przez AdBlock Plus? Nie? W skrócie chodzi o to: od jakiegoś czasu AdBlock Plus promuje mniej nachalne reklamy, które po trafieniu na listę Acceptable Ads wyświetlają się użytkownikom korzystającym z rozszerzenia AdBlock Plus. Kolejną częścią tego programu będzie... sprzedaż samych reklam.

Tak, tak. Dobrze czytacie. AdBlock Plus już dzisiaj wystartował z wersją beta "marketu z reklamami", która zmieni się w pełnoprawną i stabilną usługę jeszcze w tym roku. Na czym polegać będzie cała ta zabawa? Wydawcy stron internetowych będą mogli odwiedzić sobie ten cały sklep z "dopuszczalnymi" reklamami i wybrać te, które chcieliby, żeby wyświetlały się na ich stronach internetowych.

Reklamodawca ustala stawkę, tak jak zawsze, z tym, że podział zysku wyglądać ma następująco: wydawca strony otrzyma 80% kwoty wypłacanej za wyświetlanie reklamy, pozostałe procenty zostaną podzielone przez kilka różnych podmiotów, z czego AdBlock Plus otrzyma ok. 6% pieniędzy z wyświetleń.

Przedstawiciele AdBlock Plus twierdzą, że jest to bardzo sprawiedliwe rozwiązanie, które pozwoli na stworzenie dwóch ekosystemów reklamowych na stronach internetowych - jednego dla osób, które nie korzystają z rozszerzeń do blokowania reklam i drugiego dla nieco bardziej świadomych użytkowników, którym reklamy i tak, koniec końców, zostaną wyświetlone. Będą oczywiście trochę mniejsze i mniej nachalne, ale jednak.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: