» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/A Facebook rośnie i rośnie…
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | A Facebook rośnie i rośnie… 03.02.2014 Facebook, podczas telekonferencji zarządu firmy z inwestorami i analitykami, przedstawił wyniki finansowe za czwarty kwartał 2013 roku. Oto najważniejsze z przekazanych nam danych.
W IV kwartale 2013 r. łączne przychody sięgnęły 2,59 miliarda USD, co w porównaniu z IV kwartałem 2012 r., kiedy przychody wyniosły 1,59 miliarda USD przychodów, stanowi wzrost o 63% w ujęciu rok do roku. Przychody z działalności reklamowej wyniosły 2,34 miliarda USD, co w porównaniu z tym samym kwartałem zeszłego roku oznacza wzrost o 76%. Około 53% przychodów z reklam pochodzi z platform mobilnych, podczas gdy w IV kwartale 2012 r. segment ten składał się na około 23% przychodów. Jest to pierwszy kwartał, w którym reklamy mobilne jako źródło przychodów przekroczyły dwa poziomy: 50% udziału i miliarda dolarów. Co więcej przychody z reklam mobilnych w IV kwartale — 1,25 miliarda USD — wyniosły niemal tyle, co łączne przychody z reklam w IV kwartale zeszłego roku. Liczba użytkowników Facebooka nadal rośnie Liczba aktywnych użytkowników w okresie dziennym (daily active users, DAU) wynosiła w grudniu 2013 r. średnio 757 milionów, co oznacza wzrost o 22% w stosunku rok do roku. Liczba mobilnych DAU wynosiła w grudniu 2013 r. średnio 556 milionów, co oznacza wzrost o 49% w stosunku rok do roku. Liczba aktywnych użytkowników w okresie miesięcznym (monthly active users, MAU) wynosiła 31 grudnia 2013 r. średnio 1,23 miliona, co oznacza wzrost o 16% w stosunku rok do roku. Liczba mobilnych MAU wynosiła 31 grudnia 2013 r. średnio 945 milionów, co oznacza wzrost o 39% w stosunku rok do roku. Black Friday (tradycyjny dzień promocji handlowych w piątek po Święcie Dziękczynienia w USA) był dniem największych przychodów Facebooka z reklam mobilnych w omawianym kwartale. Podczas zakupów w sklepach ludzie korzystają z telefonów, a to oznacza, że są na Facebooku. Z badania przeprowadzonego niedawno przez Millward Brown Digital wynika, że klienci w sklepach używają Facebooka 4 razy częściej niż innych aplikacji i wyszukiwarek. Ponad połowa osób, dla których Facebook był źródłem inspiracji do zakupów, stwierdziła, że było to wpływowe źródło informacji. Źródło: chip.pl
|
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |