Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Tania paczka

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Znajdź nas na Facebooku


Tania paczka
wstecz

07.02.2010

Tania paczka

Wciąż mamy dla naszych klientów aktywną ofertę dotyczącą wysyłek towarów do serwisu za jedyne 10zł netto.
Usługa dostępna jest dla każdego klienta posiadającego aktywną linię kredytową, który prześle maila na adres Pokaż email z prośbą o przysłanie kuriera podając dane takie jak:

Nazwę firmy
Imię i Nazwisko osoby kontaktowej
Adres odbioru przesyłki
Numer telefony do osoby kontaktowej
Ilość paczek

Do przesyłki należy dołączyć listę reklamowanych towarów jakie znajdują się w paczce oraz kopię karty gwarancyjnej (produkty nie posiadające numerów seryjnych reklamujemy na podstawie faktury zakupu).

Po przekazaniu zgłoszenia do firmy spedycyjnej klient zamawiający otrzyma potwierdzenie drogą mailową o przyjęciu zlecenia transportowego.

Zgłoszenia wysłane do godziny 15.00 powinny być zrealizowane przez firmę spedycyjną do godziny 17.00 następnego dnia roboczego (max.24h robocze), po 15.00 o jeden dzień roboczy później (max.48h roboczych). Przesyłka zostanie odebrana pod wskazanym adresem bez dalszych formalności. Faktura za opłatę za skorzystanie z usługi zostanie wysłana pocztą w późniejszym terminie.
Wysłanie wiadomości zgodnie z powyższymi zasadami jest równoznaczne z akceptacją warunków i zgodą na wystawienie faktury.

W przypadku, gdy kurier nie pojawi się w 24h robocze po wyznaczonym terminie należy wysłać reklamację do zgłoszenia na adres Pokaż email zatytułowaną "reklamacja".
Oferta dotyczy tylko przesyłek wysyłanych do firmy Yamo Sp. z o.o.

Firma Yamo nie ponosi odpowiedzialności, za jakość i terminowość wykonywanej usługi. Korzystanie z usługi jest dobrowolne, a czas transportu nie wchodzi w okres reklamacji towaru.
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: